About Email Marketing

Το e-mail marketing είναι μια μορφή διαφήμισης που υπάρχει εδώ και πολύ καιρό, άρα είναι γνωστά στους έμπειρους επαγγελματίες τα δυνατά της σημεία, όπως και οι αδυναμίες της. Βασικό μειονέκτημα της συγκεκριμένης μεθόδου είναι η επιθετική και παρεμβατική φύση της, καθώς το διαφημιστικό μήνυμα εισβάλει σε έναν προσωπικό χώρο του αποδέκτη, το διαδικτυακό του κουτί συλλογής μηνυμάτων. Για να ανατραπεί αυτή η αρνητική εικόνα, πρέπει το email μάρκετινγκ να ακολουθεί συγκεκριμένες προδιαγραφές και να οργανώνεται με λεπτό, διακριτικό και επαγγελματικό τρόπο.